تمرین پیلاتس با مربی بین المللی؛ حرفه ای شوید

آیا تاکنون به تمرین پیلاتس با مربی بین المللی فکر کرده اید؟ پیلاتس را باید از جمله تمریناتی بدانید که بر روی نیروی هسته ای بدن تمرکز می کند و بر تقویت آن تاکید دارد. به نوعی در تلاش است تا در بهبود عملکرد و آمادگی جسمانی کلی بدن و همچنین سلامت اندام ها و عضلات نقشی موثر ایفا کند.
بسیاری از افراد تنها یوگا را به عنوان ورزش متمرکز بر تعادل می شناسند. اما باید بدانید؛ پیلاتس نه تنها بر تعادل، بلکه بر انعطاف پذیری و حالت های مختلف بدن تمرکز می کند. که در نتیجه منجر به کاهش آسیب دیدگی ها در طول انجام تمرینات سنگین قدرتی خواهد شد.
علاوه بر تمام موارد گفته شده؛ پیلاتس بر ارتباط میان ذهن و بدن تمرکز می کند. در واقع شما در حین انجام تمرینات باید آگاهی کاملی را نسبت به تنفس و نحوه حرکت بدن بدست آورید. تمرینات آن نیز در ابتدا با حرکاتی نرم و آهسته آغاز شده و تا حرکات سخت و چالش برانگیز ادامه می یابد. از همین رو افراد با آمادگی جسمانی متفاوت به راحتی می توانند از پس انجام تمرینات آن برآیند. هر چند که حضور یک مربی حرفه ای و باتجربه می تواند بسیار اثربخش باشد.
اگر به عنوان یک فرد مبتدی، تمرینات پیلاتس را شروع کرده اید و یا علاقه مند به حضور در جلسات تمرینی این ورزش هستید. توصیه می کنیم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. در نظر داریم نکات مهمی را خدمت شما شرح دهیم.

 

 ورزش پیلاتس در خانه

تمرین پیلاتس با مربی بین المللی ، حرکات پیلاتس را در خانه با ویدئوهای تاچ اسپورت تمرین کنید

پیلاتس چگونه ورزشی است؟

در قسمت بالا توضیحات نسبتا کاملی را در رابطه با ورزش پیلاتس خدمت شما معرفی کرده ایم. اما مسئله اینجاست که تمرین پیلاتس با مربی بین المللی باعث می شود تا بدن شما همواره روی فرم باشد. نه تنها بر ظاهر شما تاثیر مثبت می گذارد و هیکلی روی فرم را می سازد. بلکه تاثیر آن را بر نشاط روحی مشاهده خواهید کرد. از پیلاتس همچنین به عنوان ورزشی برای لاغری، انعطاف پذیری و افزایش استقامت و قدرت بدنی نیز یاد می شود.
به عقیده بسیاری از مربیان حرفه ای؛ تنها 10 جلسه تمرین پیلاتس کافیست تا تفاوت را در ظاهرتان احساس کنید. پس از 20 جلسه این تفاوت به وضوح قابل مشاهده است و پس از 30 جلسه نیز، شما با ظاهری کاملا متفاوت و بدنی جدید روبرو خواهید شد.
همین مسئله منجر شده که در طی سال های گذشته این ورزش نه تنها در جهان بلکه در ایران نیز طرفداران زیادی داشته باشد. به گونه ای که افراد زیادی خواهان انجام تمرینات ورزشی آن باشند.
اما چگونه می توان نتیجه مطلوبی را در انجام تمرینات پیلاتس دریافت کرد؟ با اطمینان می توان گفت؛ تمرین پیلاتس با مربی بین المللی.

نکات مهم انتخاب مربی برای انجام تمرین پیلاتس

اگر قصد دارید به صورت کاملا حرفه ای بر روی تناسب اندام خود کار کنید، باید بگوییم که ورزش درستی را انتخاب کرده اید. البته این تمرینات تنها زمانی نتیجه بخش خواهد بود که شما به تمرین پیلاتس با مربی بین المللی بپردازید. اما چگونه یک مربی بین المللی حرفه ای را انتخاب کنیم؟

یکی از مستلزمات تمرین پیلاتس با مربی بین المللی در اختیار داشتن گواهینامه مربیگری است. در واقع این گواهینامه سندیت تخصص آنها در رشته مربوطه می باشد. به نوعی او با ارائه این کارت به شما می گوید که در کلاس های تئوری و عملی شرکت کرده و تمامی آزمون ها را با موفقیت پشت سر گذاشته است.
* با تجربه باشد
اگر در نظر دارید تا بیشترین نتیجه را از تمرین های ورزشی خود دریافت کنید باید به سراغ مربیان باتجربه بروید. نمیگوییم که مربیان تازه کار، تمرینات درستی را ارائه نمی دهند و یا تخصص کافی ندارند.
منظور از این است که مربیان حرفه ای و باتجربه می توانند با ارائه تمرینات خوب، لبخند رضایت را در چهره شما بنشانند. به ‌طور کلی، مربی‌ های باتجربه پیش از هرچیز، وضعیت فیزیکی و انعطاف‌ پذیری بدنتان را بررسی می ‌کنند و برنامه ورزشی را باتوجه‌ به وضعیت جسمانی‌ و نیازتان آماده می ‌کنند.

تمرین پیلاتس با مربی بین المللی و با تجربه دلیل بر این نیست که شما از شخصیت و اخلاق او غافل شوید. مطمئنا تمرین با یک مربی بی شخصیت نه تنها لذت بخش نخواهد بود بلکه تماما پر از آزار خواهد بود.
علاوه بر این موارد، چه چیزی به شما انگیزه می دهد که ورزش را دنبال کنید؟ مربیانی که با جملات مثبت، شما را تشویق کرده و به ادامه دادن راه هول می دهند؟ یا افرادی که به طور مدام فریاد کشیده و از انجام حرکات شما ایرادگیری می کنند؟
هماهنگی و سازگاری بین مربی و هنرجو بسیار ضروری است. اگر نمی ‌توانید نظم ‌و‌ انضباط ارتش را تحمل کنید، بی‌ شک مربی خشنی که برای انجام‌ دادن سریع‌ تر و بیشتر حرکات ورزشی، مدام در گوشتان فریاد می ‌کشد، به ‌درد شما نمی ‌خورد. هنگام انتخاب مربی، با او صحبت کنید و از روش کارش مطمئن شوید تا بعدها باعث نشود از ورزش سرخورده شوید. روش دیگر انتخاب مربی مناسب، درصورت امکان، گفت‌وگو با هنرجویان قبلی یا فعلی اوست.

کلام آخر

همه ما به داشتن اندامی متناسب و سالم علاقه مند هستیم. از همین رو با حضور در تمرینات ورزشی مختلف تلاش می کنیم این خواسته را محقق سازیم. یکی از پرطرفدارترین این ورزش ها، پیلاتس است.

در این مقاله تا حد امکان در رابطه با تمرینات پیلاتس، تمرین پیلاتس با مربی بین المللی و حتی چگونگی انتخاب مربی مناسب توضیحاتی خدمت شما ارائه داده ایم. می دانیم که یک مربی خوب باید از شخصیت مناسبی برخوردار باشد و با ارائه تمرینات اصولی و درست شما را به سمت حرفه ای شدن هدایت نماید. هر چند که حرفه ای شدن، بسیار سخت تر از آن چیزی ست که حتی در گوشه ای ترین بخش ذهنتان به آن فکر می کنید. باید از خیلی چیزها بگذرید، خیلی چیزها را نادیده بگیرید و تنها تلاش و تمرین کنید. در ادامه برای آشنایی با ورزش یوگا، لطفاً مقاله یوگا در منزل ، بایدها و نبایدهای حرفه ای ها را مطالعه کنید.

 56 کل بازدیدها,  1 بازدید امروز

تمامی حقوق وب سایت متعلق به تاچ اسپرت می باشد
کپی رایت 2020 | طراحی وب سایت توسط دارکوب
Tellephone