ورزش در خانه برای لاغری شکم

شکم بزرگ و چاقی ناحیه ی شکمی یکی از بدترین و آزاردهنده ترین نوع افزایش وزن است.با جای گیری فست فود ها در عادات غذایی و عدم تحرک پس از صرف غذا،کم کم فرد شاهد افزایش وزن در ناحیه ی شکم خود می شود.

 مسلماً یکی ازبهترین روش ها برای از بین بردن چربی ناحیه ی شکمی، ورزش در خانه است.در اینجا ما به شما موثر ترین آموزش مجازی انواع رشته های ورزشی را قصد داریم ارائه دهیم. پس اگر به دنبال اندام ایده آل خود هستید تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

 

 

 

ورزش های موثر برای آب کردن چربی های ناحیه ی شکمی:

1-     درازنشست یا کرانچ ورزش کرانچ:

یکی از بهترین و موثر ترین حرکات برای از بین بردن چربی های شکمی ورزش درازنشست است.این ورزش طبق آمار متخصصان تناسب اندام  بالاترین رتبه را در میان ورزش های چربی سوز دارا می باشد.

مراحل اجرای حرکت:

 

2-     کرانچ کج:

این کرانچ نیز تاثیر بسیار زیادی در کاهش چربی های شکمی دارد. کرانچ کج شبیه به کرانچ معمولی است با این تفاوت که در کرانچ کج, شما باید شانه راست را به طرف چپ خود بلند کنید و بالاتنه چپ را پایین تر نگه دارید.

 

3-     کرانچ پهلو:

این حرکت تقریباً مشابه حرکت کرانچ کج است با این تفاوت که در کرانچ پهلو شما باید پاهایتان را به یک طرف کج کنید.

4-     حرکت نشست معکوس

این حرکت یکی دیگر از ورزش های موثر برای از دست دادن چربی های شکم علی الخصوص برای بانوان می باشد.

این تمرین برای آب کردن چربی های کم تر به کار می رود.

 

 

5-      کرانچ معکوس:

برای انجام این حرکت روی زمین دراز بکشید و پاها را به سمت بالا و به سمت سقف دراز کنید و سپس یک زانو را از طرف دیگر عبور دهید. هنگامی که ناحیه ی فوقانی بدنتان را به سمت لگن آوردید، نفس بکشید.

 

6-     حرکت کرانچ دوچرخه:

 

آموزش ورزش

7-     حرکت تخته رول:

این حرکت ماهیچه های اطراف شکم, ران و عقب را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

8-     پیاده روی :

یکی از بهترین روش های از دست دادن چربی های شکمی و درکل سوزاندن کالری،تمرینات هوازی می باشد.یکی از بهترین و موثر ترین ورزش های هوازی، پیاده روی می باشد.

اگر یک رژیم غذایی خوب از متخصص دریافت کردید، سعی کنید 5 روز در هفته را با یک سرعت ثابت برای حدود 30 تا 45 دقیقه پیاده روی کنید.

 

آموزش مجازی انواع رشته های ورزشی

 

9-     دویدن:

دویدن یکی از ورزش های هوازی موثر برای بالا نگه داشتن ضربان قلب، سوزاندن کالری و کاهش چربی شکم است.

 

10-   ورزش جاگینگ یا دو آهسته:

اگر توان دویدن سرعتی را ندارید، اهسته دویدن را امتحان کنید. تحقیقات نشان داده اند که جاگینگ در مقایسه با وزنه برداری برای از بین بردن چربی های شکمی موثر تر است.

 

11-     حرکت  خم کردن پهلو به پهلو:

مراحل اجرای حرکت:

 

12- شنا کردن:

با شنا کردن، می توانید از فواید ورزش هوازی برای از دست دادن چربی های شکمی به علاوه ی قوی تر کردن بدن بهره مند شوید.

شما می توانید یک یا دو بار در هر هفته شنا کنید  تا شاهد کاهش چربی شکمی قابل قبولی باشد.

 

چند توصیه ی مفید برای لاغری شکم:

اگر این تغییرات را در زندگی خود ایجاد کنید و تمرینات بالا را هم مرتب انجام دهید، به راحتی چربی‌های شکمتان را آب خواهید کرد.

 

 

 35 کل بازدیدها,  2 بازدید امروز

تمامی حقوق وب سایت متعلق به تاچ اسپرت می باشد
کپی رایت 2020 | طراحی وب سایت توسط دارکوب
Tellephone